top of page
  • מירב פז

לענות יפה ומהר ללקוחות פוטנציאלים בפייסבוק.


לאחרונה ממש הצטרפה לשירותיי לקוחה מקסימה וחדשה בתחום היוגה.

היא מדריכת יוגה מוסמכת ומקסימה, שבאמת רוצה מכל הלב, לעסוק בתחומה ולהנחיל את תורתה למתעניינים. התקציב שלה היה קטן ולכן הצעתי לה הרבה אופציות לניהול עמוד הפייסבוק העסקי שלה, וגם כמובן לנסות כמה שאפשר להסביר איך מעלים פוסטים בצורה "מכירתית" יותר בצורה נעימה יותר, וכמובן בצורה פשוטה יותר.

לעיתים איננו מבינים שלא כולם נמצאים איתנו באותו הראש, לא כל מה שאני מבינה ואוהבת זה מה שהאחר אוהבת ומבין ולכן עלינו לפשט כל תחום לרמה שבו הוא/ היא תוכלנה להבין.

מדריכת היוגה המקסימה, קיבלה והבינה את כל מה שאמרתי, בחרנו במסלול שיכול להתאים הן לאופייה והן לכיסה.

ועכשיו עברנו לחלק המענה לפניות, מענות, הודעות וכדומה.

בשבוע האחרון פייסבוק הוסיף בצד העמוד העסקי שלך, כמה אתה רספונסיבי ומגיב מהר להודעות אשר נשלחו אלייך. כמו תמיד פיסיבוק נותן לך ציוני הערכה ומכבד אותך אם אתה "מכבד אותו".

בנוסף, מהיכרות שלי עם הרבה לקוחות שלמרות טיפול הפייסבוק שלהם, הם אלו שעונים לעצמם להודעות, חשוב מאוד להקשיב וליישם את ההערות הבאות: (לדעתי אתם תתפלאו כמה אינכם עונים כראוי, ולפעמים מפספסים רק שם)

1. תמיד לענות בנימוס שהוא מוגזם - לפעמים כשאתם מקבלים הודעה, התשובה יכולה להיות רק כן ולא. ברגע שאתה מקדיש לתשובה אך ורק את המילים כן ולא, כך גם היחס שלך הוא ללקוח הפוטנציאלי, או לפחות בעיניו, תשובה צריכה להיות מאוד מנומסת, להפעיל פה את נושא שירות הלקוחות, להתייחס ללקוח בשמו, לתת לו תשובה יפה ומנומסת.

2. להתייחס לתשובה כאל שאלה במבחן בתיכון - תמיד לחזור על השאלה בתשובתך, כלומר אם הוא שאל אם אתה מעניק שירות כלשהו, לענות שכן, ולציין שוב מה השירות בכמה מילים בלבד.

3. תמיד תמיד תמיד להכניס לתוך ההודעה בצורה משתלבת ואלגנטית את כתובת האתר שלך ואת מספר הטלפון שלך, אתם תתפלאו כמה אנשים, קראו את הפוסט שלך, פנו אלייך בהודעה פרטית בפייסבוק ובכל זאת לא נכנסו לאתר שלך, צריך לתת ללקוחות הפוטנציאלים להתאמץ כמה שפחות להשגת האינפורמציה עלייך.

4. אם אפשר והתשובה היא כבר לא ארוכה מידי, להוסיף שירותים נוספים שיוכלו לעזור ללקוח שלך בלי שהוא בכלל ידע שהוא צריך אותם. כגון מדריכת יוגה, היא תתאר שירותים אחרים שיכולים להתאים לאותו הלקוח, למרות שהוא לא שאל עבורם במפורש.

אלו בעיני הכללים ההכרחיים בעת מענה ללקוח פוטנציאלי בפייסבוק.

מקווה שעזרתי לאלו שענו "כן" או "לא" בעת שאלות או הודעות שקיבלו.

68 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page