top of page
  • תמונת הסופר/תMeirav Paz

WIX או WORDPRESS מלחמת הפלטפורמות


WIX או WORDPRESS

היה זה השבוע של מלחמת "הפלטפורמות" – מה הפלטפורמה העדיפה WIX או WORDPRESS ?

אז רבות נכתב על וויקס, שכבר הנפיקה את עצמה ושווה היום מיליארדים (שאפו) ולא פחות נכתב על וורדפרס. אז אחת ולתמיד החלטתי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן כדי שתוכלו לקבל החלטה אחת גורלית: מה עדיף זה או זו.

בחברה שלנו אנו מעצבים אתרים ב-2 פלטפורמות מרכזיות WIX ו WORDPRESS.

אני יכולה להגיד שהתחלנו ב -2014 עם WIX ברגע שהיא הפכה מפלאש (זוכרים את פלאש? אם יש למישהו עוד אתר פלאש - לשוחח איתי ובמהירות האפשרית בבקשה) לHTML5 והתחלנו לעצב אתרים כאילו אין מחר. אבל אז ב-2015 היו לא מעט "חסרונות" עם כל היתרונות.

מאז עברו לא מעט שנים, הטכנולוגיה השתנתה ואיתה גם הפלטפורמות.

את דרכי התחלתי עם וויקס ולכן חיבה עצומה לנו אליה. עם זאת, אינך יכולה להיות ONE TRICK PONY. בתור חברה שהינה ONE STOP SHOP עליי לעבוד עם מספר פלטפורמות, שכן אני ממש לא יכולה להיות מוגבלת (כן, עדיין היום יש כמה מגבלות לוויקס) בסוג אחד של פלטפורמה ואכן התחלנו בסוף 2015 לעצב אתרים גם בוורדפרס.

יש לציין כי גם וורדפרס הינה פלטפורמה נהדרת לכשעצמה, אך אינה קלה לשימוש, לעיצוב או תכנות כמו וויקס.

אז מה בעצם היתרונות והחסרונות ומה עדיף? שאלה מצוינת!

  • וויקס הינה פלטפורמה ידידותית יותר וקלה לתפעול מוורדפרס לכן היא זולה יותר גם לבניה וגם לתחזוקה, וזה משהו שיש לקחת בחשבון. איש מקצוע שיעשה לכם תיקונים באתר ייגבה לכם יותר בוורדפרס נקודה.

  • אנו חיים בעולם שאם אתה לא בולט אתה לא קיים. יש איזו סטיגמה שוויקס קשה / לא מתאימה לקידום אורגני - ועל זה אני לא יכולה לענות בצורה "פשוטה" כי אין תשובה נכונה או לא נכונה להנחה שוורדפרס קלה יותר לקידום מוויקס. אני אישית יכולה להגיד, שאני מצליחה בהחלט לקדם אתרי וויקס, אני יכולה להגיד שאני מכירה את שני סוגי הפלטפורמות ובהתאם לצרכי העסק, אני מחליטה אם וויקס או וורדפרס מתאים יותר או פחות, ובכלל לא לפי האם יצליח להיות מקודם (כי זאת לא שאלה מבחינתי). אגב שמועות מספרות על כך שגוגל דווקא מעדיף את וורדפרס

  • יש לכם הרבה מה לכתוב? עדיף וורדפרס. וורדפרס התחילה את דרכה כמערכת לניהול בלוגים והיא אכן המתאימה ביותר לכך. היא הרבה יותר נוחה ובנויה להכיל תוכן רב.

  • מהירות – מכיוון שהאתרים של וויקס יושבים בשרתים של החברה יש כאלו שיטענו אולי בצדק כי היא איטית יותר בהשוואה לוורדפרס. ושוב, מדובר בהשוואה, אך היא אינה איטית חלילה.

  • שירות לקוחות: אין על השירות לקוחות של וויקס. אתם פשוט יכולים לשלוח אליהם פנייה בתמיכה ויחזרו אליכם עד 24 שעות, לפעמים הרבה קודם לכך. ובצד השני ישב מישהו שישמח לפתור לכם הבעיות. לעומת זאת בוורדפרס זה קצת שונה שכן אין שירות לקוחות מסודר ואם נתקלתם בבעיה עליכם לפנות למתכנתים שאיתרתם ברשת באופן עצמאי והם ייתנו לכם המענה.

להבא כשמקדם אתר אומר לכם שהוא לא מקדם אתרי וויקס - א. בואו אלי בשמחה ואהבה, אני אשמח לעזור. ב. האם הוא מכיר את הפלטפורמה? או שהוא מכיר רק את וורדפרס? ג. כל עניין ומקרה לגופו - ואשמח לייעץ למי שרק צריך.

אולי יעניין אתכם לקרא גם: "כמה זמן לוקח לעצב אתר?"

ואם עוד לא הורדתם את לוח השנה שלנו לשנת 2018 לגמרי בחינם:) לחצו כאן

ליצירת קשר בכל נושא >> לחצו כאן

234 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page