top of page
  • תמונת הסופר/תMeirav Paz

2020 NEW YEARS RESOLUTIONS.

שנייה לפני שהשנה החדשה נכנסת לה, אני עושה רשימה. מי היה נחמד ומי לא - סתם - זה לכריסטמס ולסנטה. אבל רשימה אמיתית, מה עשיתי טוב, מה היה מוצלח, מה שנקרא בשפה האנגלית NEW YEARS RESOLUTIONS. לשמחתי עם השנים הרשימה של הטוב והמוצלח גדלה, אך החלק היותר קשה, מה לא היה טוב, במה הייתי יכולה להשתפר, איפה יכולתי להיות יותר גמישה, יותר חכמה ובעיקר לא תמיד צודקת - גם הוא תופס חלק נכבד. הסיפור האמיתי כאן הוא הכנות והחשבון שאני עושה לעצמי. פעם לא חשבתי על עצמי שכבן אדם תחרותי בכלל, כי תחרות עם מישהו אחר לעולם לא עניינה אותי, אך עם השנים גיליתי שאני יותר מידי תחרותית כלפי עצמי, להשיג הישגים טובים יותר, שונים, ובעיקר לשאוף שיהיה לי את כל מה שחלמתי וגם לא דמיינתי כשהייתי קטנה. אז על מנת להישאר "בסושיאל" כלומר בכיף ובטוב - אפרט לכם קצת על הTOP 9 שלי, של מה עשיתי טוב השנה, את הרע - ובכן אולי אגלה לכם שנה הבאה, אחרי שאתאמץ לשפר אותו. 1. 3 ילדים, בריאים, ולפעמים ממש מוצלחים (רוב הזמן, אבל לא מגלה להם! שיתאמצו) - תמונה של שרית צרפתי - צילום משפחה, נשים, הריון, בוק אישי ובת מצוות המדהימה!

2. פז אינטראקטיב בישראל (pazinteractive.com) - עסק מדהים, עובד, ומייצר תוצרים ברמה הכי גבוהה שיש. 3. ופז אייג'נסי (pazagency.com) שבניו יורק - עסק חדש, מדהים לא פחות, עובד ומייצר תוצרים ברמה בינלאומית - נותנת פייט למתחרים שווים שם בניו יורק.


4. קמפיין מוצלח ביותר של הכנס השנתי של ה - Israeli American Council - IAC אחד הארגונים הכי גדולים שקיימים בארה"ב שכל מטרתו היא לחיזוק הזהות הישראלית והיהודית, זכיתי לעבוד על קמפיין שלהם ל


אירוע שהכיל מרצים כגון נשיא ארה"ב, הכתבים הכי גדולים במדינת ישראל, מופעים של דני, גידי וחברים, שלווה, נטע ברזילי, שיחות עם חברי כנסת ועוד...



5. הקעקוע החדש שלי, ונועד בעיקר להזכיר לעצמי, שנייה לצאת מהמירוץ ולראות את כל מה שהושג, כל מה שיש לי, כל הטוב הזה - SEE THE GOOD בפונט הכי יפה שמצאתי! וגם אומץ שנדרש תמיד בקעקוע, לדעת שהוא לתמיד, ושהוא יזכיר לך תקופות שהם לא בהכרח פשוטות. 6. ספר השנה, ATOMIC HABITS של ג'יימס קליר, ספר שיצר אצלי מציאות מעט שונה, יותר מתגמלת, והרבה פחות דורשנית. 7. מאמאמנהטן אחת - קהילת הפייסבוק ומחוצה לה - הכי שווה שיש שם מצאתי את לקוחותיי הראשונות בניו יורק, שפירגנו מכל הלב, שמצאתי שם חברות אמיתיות, קשרים שנוצרו מעכשיו ולשנים רבות קדימה. שאפו למנהלת של הקהילה המדהימה הזאת Dana Sinay Danu. 8. אח שלי שמצא את אהבת נפשו, ובקרוב מתחתן - ואני מתרגשת בשבילו כמו שלא ידעתי שאוכל - הסייב דה דייט שלו, גם Paz Interactive סטודיו למיתוג, עיצוב ושיווק כמובן!

9.חביבים אחרונים - אמא אחת Etti Rosenberg, ובני אחד, שלולם בכלל לא הייתי יכולה לחשוב על

לרדוף חלומות, אמא על התמיכה האינסופית (מתייגת אותי כל היום בקוסמיות!!!) ועל השאיפות הבלתי נגמרות ובני על הדיוק שבי כנראה, ועל החיפוש אחר השלמות. בפועל יש לי רשימה מעט יותר מפורטת, יש הרבה שיפורים לקראת השלמות שאני מחפשת, או שלווה במילים של אנשים אחרים. יש חברים רבים וטובים שלא הוזכרו ובליבי, ובהחלט יככבו גם ב2020. אבל 2019, ביי ושלום, היוש 2020, מצפה לך בקוצר רוח.

16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page