top of page
  • מירב פז

מה זה רשימת תפוצה? מה זה לידים?


שאלות נפוצות שלקוחות רבים שואלים...

זה בסדר גמור לשאול! אני הרי לא מבינה במונחים המקצועיים שלהם, אז למה שיבינו בשלי? טעות! כל בעל עסק בין אם הוא הכי קטן, ועד הכי גדול, כל שכיר שרוצה להגדיל את הכנסות המעסיק שלו (ואולי לזכות בקרדיט ראוי) חייב להבין ולו בקצת מה אלו המונחים הללו. ליד - זה ההוא שעונה על הפרטים בטופס הצור קשר באתר שלך, זה שמתקשר אלייך למשרד, ליד זה אותו אדם בצד השני של המסך, שמעניין אותו מה יש לך להציע לו, ליד זה הלקוח הפוטנציאלי, במידה וכמובן יהיה מישהו מסור ומבין מהצד השני לקלוט אותו, ולמכור לו את המוצר שהוא מתעניין בו. אך מה קורה כשהליד הספציפי הזה, אינו יכול להרשות לעצמו אותך, או לפחות לא כרגע..? מה קורה איתו? עם הפרטים שלו, זורקים לפח? אז זהו, שממש ממש לא! יכול להיות שכשתעשו מבצע סוף שנה, תרצו להציע מוצרים חדשים - אתם תזדקקו ללידים הנ"ל, ויותר מזה - אולי תצטרכו עוד? איך מגדילים את נפח הלקוחות הפוטנציאלים?

לעת עתה למרות שאתם עוד לא יודעים מה הוא הערך האמיתי של אותו "ליד" פוטנציאלי. המלצה אישית, שמירת פרטי הלקוח במערכת שלכם - החל אפילו מהקובץ אקסל הכי פשוט של שם וטלפון.

להלן רשימה קצרה מאוד של מה ניתן עתידית לעשות עם פרטי הלקוח (כמובן במידה והוא אישר לכם להשתמש בפרטיו בעבור העסק שלכם - כגון קבלת מבצעים / ניזולטר ואתם לא חלילה עוברים על חוק איסור הספאם).

1. ניוזלטר - דיוור אודות מבצעים חדשים / מזל טוב לימי הולדת - בכך מזכירים לו לבוא לאסוף אחוזי הנחה או אפילו כסף ברכישה בסכום מסוים בחנות / שירות שאתם מעניקים.

2. רימרקטינג בפייסבוק - כלומר היום, רוב האנשים אשר משתמשים במיילים אלו המיילים שעימם נרשמים גם לפייסבוק שלהם (רוב האנשים) ניתן על ידי קמפיינים ממומנים (הפרסומות שאנחנו רואים) של פייסבוק - למצוא אותם, בעת פרסום ממוקד.

3. יצירת רשומות לוקאלייק (LOOKALIKEׂׂ) בפייסבוק - ניתן למצוא אנשים שדומים להם - מבחינת מעמד סוציו אקונומי, תחומי התעניינות ועוד. וכל זה רק באמצעות רשימות המייל או הטלפון של אותו לקוח פוטנציאלי.

אלו היו רק חלק מהדוגמאות שניתן למקסם את הקמפיין שיצרתם - שהניב "ליד" אך שבאותו הזמן עוד לא סגר מולכם. אתם יכולים להפוך אותו ללקוח פוטנציאלי עתידי, ואפילו מספר רב של פעמים, כי הרי אם פנה אליכם, משמע יש לכם עוד מה להציע לו.

לקריאה איך מומלץ לענות ללקוחות בפייסבוק לחצו כאן

לקריאה למה לא מומלץ לבצע BOOST POST למודעה דרך עמוד הפייסבוק שלכם לחצו כאן


212 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page