top of page
  • מירב פז

הצעת מחיר - לא רק מחיר!


פעם עבדתי בארקפה, הייתי מהבריסטות האלו שהסתובבו עם הפפיון.

ואני חושבת שבזכות העבודה בארקפה (הסניף הגדול בהרצליה פיתוח- שנקר) אני מי שאני מבחינה שירותית.

היו פעמים שהתמודדתי עם אנשים צועקים, הם להערכתי סתם צעקו כי מישהו עצבן אותם בבוקר, ואחד העובדים (או גם אני) לא באו להם בטוב באותו הבוקר עם השאלות של "איזה קפה תרצו, ואין לנו הפוך! יש לנו מקיאטו, לטה מקיאטו, לטה, קפוצ'ינו..." גיליתי שככל שאני אהיה יותר נחמדה העצבנים נרגעים! קשה להישאר כועס, כי בסה"כ קצת פרופורציה, אני עם פפיון ואתה לא? ואתה כועס?

Customer Service

WHAT'S MY POINT?

בתחום העיסוק שלי, מבקשים ממני לא מעט הצעות מחיר במהלך היום, הרבה מאוד מהבקשות מגיעים

מאנשים שכבר שמעו עלי (Paz Interactive סטודיו למיתוג, עיצוב ושיווק) מחבר / מכר / לקוח עבר / לקוח קיים, אך זה אינו המקור היחידי שממנו מגיעים אלי, יש כאלו שמוצאים אותי בפייסבוק, באינסטוש, בגוגל, בוויקס ויש עוד מקומות (בכל זאת משרד פרסום דיגיטלי - אסור שילך יחף).

מי שמגיע מחבר, כנראה כבר קצת שמע - על מי אני ומה צורת העבודה או היחס שאני מעניקה, וכמובן התוצאות שאני יודעת לספק.

אך אלו שלא, אלו שלא פונים אלי, ואלו שכן פונים אלי ולעוד עשרה במקביל (שזה הגיוני, מותר ומומלץ!), יש לי דבר אחד להגיד לכם:

המחיר הוא לא הדבר היחיד שצריך להיכלל בהצעת מחיר! ההצעת מחיר שתקבלו אמורה לכלול ניסיון, תיק עבודות עשיר, ידע נרחב, היא אמורה לכלול שירות! כשאתם מחפשים גרפיקאית / מעצבת אתרים / מעצבת בתים / מנתח פלסטי / מוביל / מאמן כושר / רופאת שיניים, לא רק המוצר הסופי הוא החשוב, השירות שילוו אותך בתהליך (לפעמים הוא ארוך), מי יקשיב, אם משהו חלילה ויקרה.

מי יעזור לך, מי יישם את מה שאתה מבקש, למי יהיה איכפת בהצלחתך! פעם הבאה שאתם מבקשים הצעת מחיר, ומקבלים אותה, תחשבו טוב האם זה כולל את כל אותם המרכיבים שציינתי.

במידה וכן - לכו על זה! במידה ולא, תחשבו שמה שזול מידי לפעמים באמת יוצא יקר!

לפרטים נוספים ו/ או קבלת הצעת מחיר הכוללת בתוכה המון ניסיון ושירות >> צרו קשר

153 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page